Infó Világ Alkotókör Termékek Játékok Fórum
A Szerepjátékos, a Férfi, a Gonosz és a Tápos az Alkony világán

( Honlaptérkép ) Főoldal - Játékok - Szerepjáték - Archetípus humor


1. Milyen karaktert játszik ?

A Szerepjátékos: A tudást kereső sinnar varázslót.
A Férfi: Világmegváltó sektur lovagot.
A Gonosz: Önkezűleg árvává vált koh'terrin diabolistát.
A Tápos: Kalózkodó jakkar hadi-papot..

2. Milyen fegyvert használ ?

A Szerepjátékos: Mindkét kezében egy-egy csont-tőrt.
A Férfi: Az apja lovagi kardját
A Gonosz: Démon-pallost, amibe az anyja lelkét kovácsolta.
A Tápos: Kétkezes, kétfejű nehéz csatabárdot.

3. Milyen kapcsolatai vannak ?

A Szerepjátékosnak: A wiss yitane-i tolvajcéh.
A Férfinek: A sektur Acélpallos lovagrend.
A Gonosznak: Mindet "baleset" érte...
A Táposnak: A külső világok teremtményei.

4. Milyen hátason ül ?

A Szerepjátékos: Füttyel irányítható, idomított hátasgyíkon.
A Férfi: Egy általa betört ragadozó óriásgyíkon.
A Gonosz: Méregköpő, vérszívó óriásrovaron.
A Tápos: Háziasított ős-sárkányon.

5. Milyen állatot tartanak ?

A Szerepjátékos: Intelligens törpe-denevért.
A Férfi: Hűséges vadász-leopárdot.
A Gonosz: Szárnyas viperákat.
A Tápos: Mentálisan irányított mutáns trollt.

6. Ha harcra készül:

A Szerepjátékos: A bandája segítségével csapdát állít egy váratlan helyen.
A Férfi: A serege élén megrohamozza az ellenfeleit.
A Gonosz: Álcázva csatlakozik az ellenfél csapatához, megmérgezi őket, majd elvagdossa az összes torkát, amíg görcsökben fetrengenek.
A Tápos: Egyedül is képes végezni bármilyen túlerővel...

7. Ha régi ellenfelével találkozik :

A Szerepjátékos: Kideríti, hogy miért van ott, és miben mesterkedik
A Férfi: Fejéhez vágja a régi sérelmeket, és kihívja párbajra
A Gonosz: Igyekszik a saját oldalára csábítani, s ha nem megy, végez vele.
A Tápos: Neki nincsenek élő ellenfelei...

8. Ha a barátjával találkozik :

A Szerepjátékos: Az egész estét átmulatják egy játékbarlangban
A Férfi: Elhívja magával vívást gyakorolni.
A Gonosz: Neki nincsenek barátai, csak szolgái.
A Tápos: Körbevezeti őt a várában.

9. Ha kihívják párbajra :

A Szerepjátékos: Megpróbálja tisztázni a félreértést.
A Férfi: Felveszi a kesztyűt és előhúzza a fegyverét.
A Gonosz: Hátbalövi mérgezett nyíllal az ellenfelét.
A Tápos: Egyetlen csapással végez a kihívójával.

10. Ha találkozik egy sinnar lovaggal :

A Szerepjátékos: Igyekszik minél többet megtudni a rendjéről, ami majd a hasznára válhat a későbbiekben
A Férfi: Felajánlja, hogy csatlakozik hozzá.
A Gonosz: Miután hátbaszúrta, eladja a fegyvereit és páncéljait.
A Tápos: Sinnar lovag, nagy cucc...

11. Ha találkozik egy eloras lovaggal :

A Szerepjátékos: Együtt vándorol vele, és elbeszélget vele a különféle vallási eszmékről és a világ természetéről.
A Férfi: Egy csatakiáltással megtámadja a gaz hódítót.
A Gonosz: Csatlakozik hozzá, altatómérget itat vele, majd ketrecben mutogatja.
A Tápos: Nem találkozik vele, mert a quarrid testőr lovagjai hamarabb végeznek az elorassal.

12. Ha kirabolják :

A Szerepjátékos: Óvatosan nyomozni kezd a tolvajcéheknél és orgazdáknál, majd visszalopja a felszerelését.
A Férfi: Haragjában megfenyíti az első gyanusítottat, aki az eszébe jut, majd dühöng, hogy nem találta nála a cuccait.
A Gonosz: Lop magának jobbat.
A Tápos: Visszateleportálja a holmiját.

13. Ha elfogják, és eladják rabszolgának :

A Szerepjátékos: Meggyőzi a gazdáját, hogy sokkal jobb hasznát venné munkafelügyelőként.
A Férfi: Inkább meghal, mint hogy rabszolga legyen.
A Gonosz: Megöli a gazdáját, és alakváltással átveszi a helyét.
A Tápos: Úgysem tudják elfogni. (Ha mégis, nyáladzani kezd őrjöngő dühében)

14. Ha egy ősi romhoz ér :

A Szerepjátékos: Igyekszik tájékozódni a környező falvak bölcseitől, és barlangász felszerelést vásárol.
A Férfi: Vakmerően behatol és kardélre hányja a bent lakó rémeket.
A Gonosz: Véráldozatot mutat be, hogy kiengesztelje a bent lakó szellemeket.
A Tápos: Leigázza a környező falvakat, és minden értéket kihordat velük a romok mélyéről.

15. Ha varázstárgyat talál :

A Szerepjátékos: Megfejti a tárgyon lévő rúnákat, és ősi könyvekből bogarássza ki a tárgy történetét, s hogy milyen képességek rejlenek benne.
A Férfi: Ha fegyver vagy páncél, megtartja, a többit a barátainak ajándékozza.
A Gonosz: Igyekszik maximálisan kihasználni a képességeit a céljai elérésére. Ha nem olyan, akkor megsemmisíti, nehogy valaki ellene használhassa.
A Tápos: Beteszi a többihez.

16. Ha kiderül, hogy a tárgy átkozott:

A Szerepjátékos: Igyekszik valahogy a saját előnyére fordítani az átkot.
A Férfi: Inkább könyökből levágja a saját kezét, mint hogy átkozott fegyvert használjon.
A Gonosz: Eggyel több átok ide vagy oda nem számít...
A Tápos: Felvonja a szemöldökét, és elsüt egy átoktalanítást.

17. Ha nagyon erős ellenféllel kerül szembe :

A Szerepjátékos: Megpróbál hátul elosonni, és ha nem sikerül, igyekszik kidumálni magát.
A Férfi: Az utolsó leheletéig harcol.
A Gonosz: Csatlakozik hozzá, ha kitanítja a tudományára, s ha ezt megteszi, végez vele.
A Tápos: Sztázisba zárja és mutogatja az ismerőseinek.

18. Ha egy ismeretlen faluba ér :

A Szerepjátékos: Bemegy az ivóba, és mindenkinek fizet egy sört.
A Férfi: Bemegy az ivóba, és legyőzi a falu bikáját.
A Gonosz: Bemegy az ivóba, és felgyújtja.
A Tápos: Bemegy az ivóba, és megveszi.

19. Ha egy barátja bajba került :

A Szerepjátékos: Igyekszik megtudni, hogy az eset kinek a hibájából történt.
A Férfi: Gondolkodás nélkül elindul, hogy segítsen rajta.
A Gonosz: Röhög egy jót.
A Tápos: Egy csapat zsoldossal elintézteti a problémát.

20. Ha egy árva kisgyerek a segítségét kéri, mert elveszett az édesanyja :

A Szerepjátékos: Gondolkozni kezd, hogy miért pont őt szemelte ki a gyerek, és egy gyors nyomozással meggyőződik róla, hogy nem csapda-e.
A Férfi: Elmegy vele, hogy megkeresse, és - jó esetben - legyőzhesse a szép hölgyet fogva tartókat.
A Gonosz: Segít megkeresni az édesanyját, majd mindkettejüket eladja rabszolgának.
A Tápos: Ad neki egy marék pénzt, hogy vegyen magának másikat.


Szólj hozzá a témához!

Összes hozzászólás új ablakban

Vissza a Főoldalra Vissza a Szerepjátékokhoz Levél írása